عاشق تنها


₪ وقتی خورشید و ماه عاشق هم میشن ₪

بدان اگر از هم جدا شویم امید قلبم را فراموش نخواهم کرد

هنوز بی وفایی نکرده ام که به من میگویی بی وفا!

من قلبی دارم عاشق ، پاک و بی ریا!

هنوز بی وفایی ندیده ای که به من میگویی لایق عشقت نیستم

هنوز خیانت ندیده ای که میگویی یکرنگ نیستم

چرا باور نمیکنی که عاشقت هستم ، چگونه بگویم که من تنها با تو هست

اینها همه بهانه است ، حرفهایت خیلی بچه گانه است

چشمهایت را باز کن و مرا ببین ، این بی قرارها و انتظار قلبم عاشقم را ببین

ببین  که چه امید و آرزوهایی دارم با تو

در مرامم نیست بی وفایی و خیانت به تو!

 

 



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت19:06---20 آذر 1391
سلاااااام

خوبی



واقعا وبلاگ

مرسی از این که اومدی وبم و نظر دادی
پاسخ:خواهش میکنم آقاممد


ساعت15:02---16 آذر 1391
می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری...

خنده هایم برای توست با تو بودن مرا شاد می کند...

و بی تو بودن مرا گریان...

تو با من هستی در حالی که در کنارم نیستی...

تو با منی چون در قلب منی.قلبم را با دنیا عوض نمی کنم...

چون تو در آنی و من تنها تو را دوست دارم...
پاسخ:بله...


پرنسس
ساعت18:59---15 آذر 1391
30لاااااااااااام مریم جون.

چطوری دخمل؟

مرسیی که اومدی ونظر دادی.

هلاک شدم!!!!!!!!پاسخ:میسی پرنسس جووووون.لینک شدی.


محمد
ساعت14:01---1 آذر 1391
با سلام.ممنون كه لينك كرديد اما اسم وبتون خيلي طولانيه شرمنده از لينك كردن با اسامي طولاني معذوريم.

موفق و پايدار باشيد
پاسخ:تو این پست نظر نزارین.پس منم میرم پاکت میکنم


ساعت18:56---30 آبان 1391
$$$$$$$_________$$$$$$$


$$$____$$$$______$$__$$$$


$$______$$$$____$$____$$$


$$_______$$$$__$$$____$$$


$$________$$$$_$$$____$$$


$$_________$$$$$$____$$$$


$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$


$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$


_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$


_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$


__$$$$_______$$$$_$$$____$$$


__$$$$$______$$$$$$_____$


____$$$$$$____$$$$$____$$$


________.$$$$$$$$_____$$$$$


_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$


_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$


____$$$$$$$$$________$$$$$$$


__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$


_$$_______$$$$_____$$$_____$$$


$$_______$$$$_$


$$______$$$$___$


$$$___$$$$$___$$


$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)


$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)


_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)


__________$$$$


_________$$$$$__(▒)(▒)


________$$$$$_(▒)(█)(▒)


_______$$$$$____(▒)(▒)


_______$$$


______$$$_(▒)(▒)


_____$$_(▒)(█)(▒)


____$$____(▒)(▒)


___$


__$$___(▒)(▒)


_$$$_(▒)(█)(▒)


_$$____(▒)(▒)


_$$


$$ __(▒)(▒)


$$_(▒)(█)(▒)


$$__(▒) (▒)


$$


_$


_$$___(▒) (▒)


__$$_(▒)(█)(▒)
پاسخ:برات دعا میکنم خوب شی


aghil
ساعت18:51---30 آبان 1391
دیدی نظر نذاشتم...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:الزایمر داری؟؟؟؟؟؟

aghil
ساعت18:50---30 آبان 1391
روي آن شيشه تبدار تورا
پاسخ:......................


aghil
ساعت18:50---30 آبان 1391
روي آن شيشه تبدار تورا
پاسخ:...............


aghil
ساعت16:06---27 آبان 1391
آپمپاسخ:باشه

aghil
ساعت16:06---27 آبان 1391
دلم بوسه اای میخواهد که از فشارش , چشمانم سیاهی رود چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد دوست داشتنی است.

وبت عالیه.
پاسخ:میسی عقیل دادا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:26 توسط مريـــــــــــم|


آخرين مطالب
» nima
» دلتنگی
» خیانت و عشق
» راه عاشقی
» تنها
» حکــــــــایت تلخیستـــــــــ
» عاشق تنها
» خدایا...
» دلتنگی
» عشق پاک
» فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
» تو به ارامی اغاز به مردن میکنی اگر...
» عاشقی
» عشقتونو چقد دوست دارین؟؟؟
» .. ..
» آرزومی.. .. ..

Design By : behnam.com